Proste i wygodne zarządzanie relacjami z klientem – sprawdź system CRM

Jednym z najważniejszych zasobów każdego biznesu są klienci. Siła relacji z nimi oraz wiedza na ich temat może skutecznie przyczynić się do szybkiego wzrostu zysków. Informacje o klientach znaleźć można w systemie CRM. Pozwala on prosto i wygodnie zarządzać relacjami i budować je. Jakie możliwości dają mobilne systemy CRM?

Wygodne i łatwe w obsłudze systemy CRM zapewniają swobodę działania każdemu przedsiębiorcy. Zapewniają mu nie tylko możliwość zarządzania sprawami finansowo – księgowymi, ale i promocjami, marketingiem i budowaniem relacji z klientami. Dla przedsiębiorców ważne jest również to, że mobilny system CRM umożliwia zarządzanie relacjami z klientami z każdego miejsca i w każdym czasie.

Automatyzacja działań z CRM

CRM to system, który przede wszystkim pozwala na automatyzację działań i przyspieszenie pewnych czynności w zakresie zarządzania kontaktami. Z jego pomocą przedsiębiorca prosto i niemal błyskawicznie będzie mógł pobrać z GUS dane kontrahentów, a następnie przypisywać je do kontaktów i tworzyć historię współpracy. Do każdego kontaktu można również dodawać ważne wydarzenia i terminy, które zostały ustalone na etapie omawiania współpracy.

Wszystkie informacje w jednym miejscu

System CRM nie tylko umożliwia automatyzację działań, ale i zgromadzenie wszystkich informacji w jednym miejscu. Dostęp do tych danych można mieć w każdym miejscu na świecie i w dowolnym czasie – wystarczy się tylko do niego zalogować. Mobilny system CRM umożliwia też integrację z platformami e-commerce i marketplace. Dzięki temu oszczędza się czas na wyszukiwanie konkretnych dokumentów, a także zapewnia im bezpieczeństwo, wiedząc, że są chronione przez profesjonalne serwerownie i przechowywane zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych.

Wygodne zarządzanie projektami

Przypisywanie zadań do pracowników, powiązanie klienta z jego osobistym opiekunem, ustalanie terminów realizacji projektów i możliwość nadawania priorytetów przedsięwzięciom- to tylko niektóre z możliwości CRM. Wszystkie te funkcjonalności pozwolą na usprawnienie pracy i stworzenie precyzyjnego planu dbania o klientów.

Pomoc w kwestiach księgowo – finansowych

Jednym z przejawów zarządzania relacjami jest rozliczanie się z nimi za wykonane usługi lub sprzedane towary. Mobilny CRM pozwala na szybkie wystawianie faktur sprzedaży i proform. Dane potrzebne do wystawienia dokumentu zaczytywane są automatycznie. Przedsiębiorca ma również możliwość ustawienia faktury za usługi cykliczne, które wystawia się jednym kliknięciem. CRM- y informować będą również o przekroczeniu przez klienta terminu płatności i wyślą wezwanie do zapłaty za pomocą e-maila czy SMS.

Dzięki narzędziom oferowanym przez mobilny CRM ma się możliwość połączenia działań marketingowych, promocyjnych i księgowych. Do systemu dostęp może mieć każdy pracownik, który będzie aktualizował informacje o kliencie w zakresie jego stanowiska. Przedsiębiorca zawsze będzie mógł kontrolować postępy realizacji konkretnych projektów i wywiązywanie się z przypisanych działań.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here