ramki na tablice rejestracyjne

Specjaliści od reklamy doskonale wiedzą, że w całościowej strategii reklamowej, muszą znaleźć się dzisiaj narzędzia, które będą wyróżniać ich klientów na tle konkurencji. Nie jest to wcale takie proste, jeśli pod uwagę weźmiemy wszechobecność rozmaitych, nierzadko zaskakujących form. Nadal ogromną uwagę skupia się na reklamie zewnętrznej, bo ta daje spore możliwości. Dzisiaj dużym zainteresowaniem cieszy się reklama na samochodzie, która wykazuje cały wachlarz korzyści. Przedstawiamy te najważniejsze atuty, dzięki którym reklama samochodowa jest dzisiaj doceniana w ramach realizacji działań marketingowych.

Formy reklamy samochodowej

Samochód jako narzędzie reklamy może być wykorzystywany w różny sposób. Najczęściej stosuje się tzw. koguty na dachach z hasłem reklamowych, ale też naklejki na szyby czy karoserię. Uzupełnieniem tych działań mogą być ramki na tablice rejestracyjne, które stanowią wręcz standard, jeśli spojrzymy na możliwości wykorzystywania do reklamy całej floty samochodowej w firmie.

Ramki do tablic rejestracyjnych dają niewielki obszar do naniesienia sloganów reklamowych, ale skutecznie można na nich zawrzeć dane teleadresowe, hasło reklamowe czy logotyp. Przez odbiorców doceniane są za subtelność, nie rozpraszają. Są przy tym optymalnie skuteczne, bo przecież kierowcy, zachowując należytą ostrożność, muszą patrzeć na tył jadącego z przodu auta. Dzięki temu informacje z ramek docierają do potencjalnych klientów reklamodawcy.

Dlaczego warto inwestować w reklamę samochodową?

Samochód sprawdza się doskonale jako forma reklamy w dużych flotach aut, dzięki czemu przekaz ma duży zasięg. Co ważne, inwestycja w taką reklamę jest jednorazowa i nie generuje dużych kosztów. Porównując ją z innymi narzędziami reklamy zewnętrznej albo reklamy w ogóle, trzeba przyznać, że naklejki czy ramki są naprawdę tanie i bez problemu można wykorzystywać je jako uzupełnienie kampanii.

Pamiętajmy, że reklama samochodowa ma wywoływać pozytywne wrażenia, a przy tym być idealnie zapamiętywana. Sami odbiorcy muszą ją akceptować – już dawno zabroniono na przykład wieszania dużych billboardów w pobliżu tras szybkiego ruchu, właśnie ze względu na ryzyko rozpraszania kierowców i powodowanie wypadków drogowych. Małe formy sprawdzają się więc idealnie, jeśli reklamodawcy zależy na nie nachalnym przekazie, a jednocześnie dobrej skuteczności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here