Promocja w Tidal

Słuchanie muzyki z Internetu stało się dziś codziennością. Już za ok. 20 zł można mieć nieograniczony dostęp do milionów utworów i słuchać ich legalnie, kiedy chcemy i gdzie chcemy. Jednymi z najpopularniejszych muzycznych platform streamingowych są Spotify i Tidal. Obie poza słuchaniem utworów, czy oglądaniem teledysków umożliwiają także sprzedaż muzyki w Internecie. Która z nich jest jednak lepsza?

Jakość dźwięku

Z platformy Spotify korzysta obecnie ponad 400 mld użytkowników z kolei z Tindal blisko 70 mln. Każda z nich oferuje jednak bardzo dobrą jakość dźwięku, z tą różnicą, że Tindal w wybranym abonamencie oferuje usługę Master Quality Authenticated, czyli dźwięk w najwyższej, bo studyjnej jakości.

Łatwość obsługi oraz wersja mobilna

Zarówno Tidal, jak i Spotify cechują się przejrzystością i łatwością obsługi poszczególnych funkcji. Z powodzeniem utworzymy własne playlisty, które możemy słuchać nie tylko na komputerze, ale także na dowolnych urządzeniach mobilnych, także bez połączenia z Internetem.

Ile utworów znajduje się w platformowych bibliotekach

Zarówno na Spotify, jak i Tidal ilość dostępnych utworów jest bardzo podobna to blisko 90 mln nagrań muzycznych, jest więc w czym wybierać. Do tego dochodzą jeszcze teledyski, podcasty, materiały video w najlepszej jakości i inne materiały, które można znaleźć na tych platformach. W sumie daje to potężną bazę plików, nic dziwnego więc, że sprzedaż muzyki w Internecie odbywa się głównie streamingowo.

Ile to wszystko kosztuje?

Najtańszy jest wariant Student w wersji standard, który kosztuje 9,99 zł za miesiąc. Pozostałe osoby mogą korzystać z serwisów już od 19,99 zł za miesiąc. Wersja rodzinna, czyli możliwość założenia kilku kont jednocześnie na danej platformie zaczyna się już od kwoty 29,99. W przypadku Tidal nieco droższy jest pakiet Hi-fi, który zaczyna się od 19,99 zł, a kończy na kwocie 59,99 zł za miesięczne korzystanie z serwisu. W tej cenie otrzymujemy jednak najlepsza jakość dźwięku i obrazu.

Podsumowanie

Obie platformy są bardzo popularne i brane pod uwagę przez największe wytwórnie muzyczne oraz osoby, które myślą o zajmowaniu się muzyką na poważnie oferują także podobną ilość utworów. Co ciekawe w przypadku Spotify mamy możliwość skorzystania z oferowanych usług w ramach bezpłatnego okresu próbnego, czego nie znajdziemy na Tidal. Promocja w Tidal jest jednak o tyle warta świeczki, gdyż platforma ta oferuje swoim użytkownikom nie tylko teledyski w jakości HD, ale także studyjną jakość dźwięku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here